شناسه خبر : 84610
دوشنبه 18 مرداد 1400 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشاور رئیس بنیاد خواستار ابقای وی شد/ نظر شما چیست؟

خبرگزاری تسنیم از زبان مصطفی پرکره، مشاور رئیس بنیاد شهید تیتر زده: درخواست ایثارگران برای ابقای اوحدی در دولت ...

فاش نیوز - خبرگزاری تسنیم از زبان مصطفی پرکره، مشاور رئیس بنیاد شهید تیتر زده: درخواست ایثارگران برای ابقای اوحدی در دولت جدید

مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران معتقد است که سعید اوحدی کارنامه قابل قبولی در بنیاد شهید داشته است.

با تغییر دولت و روی کار آمدن حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور جدید در دولت سیزدهم گمانه زنی‌ها درباره مدیران جدید دولتی مطرح می‌شود. این گمانه زنی‌ها برای مدیریت در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز مطرح است و جامعه ایثارگری منتظر انتخاب معاونت ریاست جمهوری در این نهاد است. در دولت یازدهم و دوازدهم به ریاست جمهوری حجت الاسلام روحانی، هفت سال مدیریت در بنیاد شهید در اختیار مرحوم حجت الاسلام شهیدی محلاتی بود. او به دلیل مشکلات جسمی در خردادماه 1399 از این سمت استعفا داد و چند ماه بعد در نهم آذرماه 1399 درگذشت. بعد از او سعید اوحدی ریاست در بنیاد شهید را پذیرفت. او جانباز، آزاده و جزئی از خانواده شهدا است. که مدیرتیش در بنیاد شهید به نسبت سال‌های پیش از حضور او قابل قبول برای جامعه ایثارگری بوده است.

سردار مصطفی پرکره، مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جانبازان و عضو هیئت مؤسس و شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی است. او خود از جانبازان 70 درصد نخاعی دفاع مقدس است.  او در گفتگو با تسنیم نگاهش را در مورد مدیریت بنیاد شهید اینگونه عنوان می‌کند: طی یک سال و اندی که از مدیریت آقای اوحدی در بنیاد شهید می‌گذرد اتفاقات خوبی در بنیاد افتاده است. ایشان علاوه بر اینکه آزاده دفاع مقدس و خود از ایثارگران است، اشراف کاملی هم بر مشکلات ایثارگران دارد. دل آقای اوحدی واقعا برای ایثارگران می‌تپد و نگران آن‌هاست. آنچه در همه جلسات شاهد بوده‌ام اینست که در طی مرور کارها، زیردستان کمکار خود را بازخواست می‌کند که چرا فلان کار هنوز انجام نشده است. و واقعا دغدغه انجام درست کارها را دارد.

او ادامه می‌دهد: اگر بخواهیم سه مدیر انقلابی و جهادی در اوضاع فشل و فرسوده دولت دوازدهم مثال بزنیم که توانستند کارهایی را پیش ببرند قطعا یکی از آنان آقای سعید اوحدی است. قوانین زیادی داریم که نیاز به اصلاح دارند. قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران نیاز به اصلاحاتی دارد. اوحدی در پیگیری اصلاح این قوانین فعالیت زیادی داشته است. او دو مشاور ویژه و خبره به منظور رسیدگی به قوانین ایثارگران منصوب کرده است، یکی آقای مجتهد و دیگری سردار گرجی زاده که هر دو خیلی خوب موضوع اصلاح قوانین و مقررات را پیش می‌برند و کار بزرگی در حال انجام شدن است. اوحدی توانست قوانین را روی ریل اجرا بیاورد.

مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که پیش از دولت روحانی نیز همین سمت را در بنیاد شهید عهده دار بود، می‌گوید: از همان ابتدا، آقای اوحدی با ورود به بنیاد شهید برخی از مدیرانی که شایستگی مدیریت در امور ایثارگران را نداشتند عزل کرد و با مدیریت‌های نامناسب در نظام اداری بنیاد برخورد کرد.  تحول بنیاد شهید نیازمند دستورات قوی است که این دستورات در دستورات مدیران میانی گیر می‌کند. اما چنانچه پافشاری در اصلاح روند موجود باشد، این روال مؤثر ادامه پیدا خواهد کرد.

اینستاگرام
ایشان مشاور رییس بنیاد می باشد و بخاطر صندلی مسوول بودنشان باید که این طور حمایت کنند.
خنده دار تر از اینم می شود؟
باسلام فقط تنها چیزی که معلوم ومثل رور روشنست
مسئولین در برابر ه رمیلیگرم از خون شهیدان خود به اندازه ریگهای خوزستان
اختلاس وزدی کردند
این در حالیست که حاضر نشدند حتی درصد مارا تعین کنندودرسرانه پیری اواره خیابان شدیم
واینرا همه خوب میدانند ان مرحوم خدابیامرز
در حق ایثار گران جنایت کرد
میگویند پشت سر مرده حرف زدن خطاست اما مگر معاویه چیکرد
اوهم به شیعیان ستمکرد
این نتیجه کار ان مرحوم است که بعد از ۴۰سال من بادست وپای از کار افتاده خدارا را فرا موشکرده ام وزجر میکشم
با سلام خدمت فاش عزیزم حال چون میفرمائید که نظرتان چیست و ما هم نزدیک 10 سال است مشتری پرپاقرصتان هستم درد دلمان را بیان میکنیم به نظر من بهترین گزینه برای بنیاد شهید ابقای کل آن در نهادهای حمایتی چون کمیته امداد وبهزیستی وبسیج است چون آنها بهتر از بنیاد خدمات ارائه کرده اند ومدیران هم کلا عزل وبجایشان مدیران کارکشته و ولایتمدار دلسوز جایگزین شوند ما که جز بی عدالتی وستم چیزی از بنیاد شهید ندیدیم همین که این بودجه میلیاردی در این سازمان فرسوده و کم کار کاهل ذوب نشود موهبتی برای ایثارگران مظلوم است و آب خنکی برای عوام که فکر میکنند ایثارگران مرفهین بی درد جامعه اند و زندگی گل وبلبلی دارند تمام این عزیزان که سالهاست توی این سایت فاش عزیز هستند درد دارند دلسوزند برای جامعه وگرنه میرفتند در اینستا گرام وتلگرام وقت میگذاندند فی الحال چون پرسیدید گفتیم که درد دلی کرده باشیم وگرنه حرف اگر حرف من و قصه اگر قصه توست . آن صدایی که بجایی نرسد فریاد است .یاعلی موید باشید
سلام ، تا اینجای کار بجز حرف و قول کاری ندیدیم ظاهرا دوستان نیز فعالیتی قابل ذکر مشاهده نکردند هر چه باشد مورد تایید لیبرالیسم حاکم طی چهل سال گذشته انقلاب بوده است. ترجیح میدهیم مدیری انقلابی باشد تا بطور عملی به مشکلات ایثارگران بویژه مسکن و درمان توجه لازم داشته باشد.
ادعا شده هزینه درمانی 72 ساعت پس از تحویل مدارک پرداخت شده اما این ادعاصحت ندارد در خصوص مسکن نیز قولهایی داده شد و کلنگ زنی کردند اما پس از انتخابات تمامهای و هوی خاموش شده است. لذا شخصی بیاید کهکمتر حرف بزند و بیشتر عمل کند. از قدیم گفتند به عمل کار برآید به سخندانی نیست چون نتیجه سخندانی آمیخته با اهانت را تجربه کردیم و بارها اعلام انزجار کردیم.
با سلام سردار عزیز بعد 32سال از گذشت جنگ و42سال از گذشت انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری امام خمینی و حضرت آقا خامنه ای هنوز وضعیت بازنشستگی و دریافت پاداش پایان خدمت و مرخضی خانواده شهدا و جانبازان حالت اشتغال بنیاد پرداخت نشده و معلوم نیست و فقط وعده شنیدیم و همچنین بنیاد استان خوزستان از بی اطلاعی جهت احکام صادره ماده38 که اقای احدی فرمودن تا مرداد ماه پرداخت میشه مینمایند و فقط برای ما جانبازان و خانواده شهدا پول نیست ولی برای بازنشستگان وزارت نفت .دارایی ....وغیره به موقع تمام مبالغ خود را دریافت میکنن.خواهشمندم صحبتهای ما را به حضرت آقا خامنه ای که ما به عشق اقا خامنه ای و امام سکوت کردیم انتقال دهیدوتنها فردی که دل نگران خانواده جانبازان و ایثارگران است حضرت آقا خامنه ای میباشد و ما همه گوش به فرمان و سرباز حضرت آقا هستیم و به آقای رئیسی هم بگویید که فکری به حال ماده40 کند چون روز به روز مشکلات ما بیشتر میشود و ما در بحران مادی و معنوی هستیم.خواهش میکنم این پیام را پیگیری کنید چون تا الان چند پیام داده ام ولی نتیجه ای حاصل نشده است. علیرضا حیدری جانباز حالت اشتغال ار آبادان
چقدر شماها ساده اید جماعت یخوره بالانس باشید .
شما متوجه جنبه انحرافی خبر فاش نشدید ؟ عمدا شمارو از اصل ماجرا دور کرد.
اول خود آقای پر کره باید بره ، بعد حتما اوحدی خدا حافظی کنه .
بطور کل باید کوبید از نو ساخت باز سازی به حرف این آقا یعنی همین شوربای شور .
سلام ما از مشاورین محترم ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران جناب سرداران پرکره و سردار مجتهد وسردار گرجی زاده می خواهیم عدالت را در اصلاح قوانین ایثارگران لحاظ نمایند به بسیجیها هشت سال دفاع مقدس بعداز سی سال خورده از آتش بس بیشتر ظلم شده و اکثر قوانین جامع ایثارگری برایشان اجرا نشده از جمله به ازای هر ماه یک درصد به رزمنده گان 30 درصد تخفیف شهریه رزمنده گان و فرزندان و همسران آنها وتخفیف سفرهای ریلی وهوایی معافیت مالیاتی و درمانی شش ماه رزمندگان و... الحمدالله به برکت خون شهدا انقلابی شده اند و ادعا دارند در خدمت ایثار گران هستند بسم الله
از بیمه دی بنیاد همه چی معلوم اکثر داروخانه ها و بیمارستان ها و دکترها وکلینیکها و .... یا قرار داشون را لغو کردند یا خدمت ارئه نمیدهند حتی دولتی ها میگند بیمه دی گند ترین بی عرضه ترین و بد حق حساب ترین بیمه کل دنیاست
اگر دروغ میگویند همه اشان ملزم به قبول بیمه دی کنید
ما ایثارگران از آقای اوحدی،
به جز وعده و .... چیزی ندیدم !
در ضمن بوق تبلیغات ی ایشان خیلی قوی هست ،به گونه ای که ؛از دیدگاه و نظر مردم جامعه ،ایثارگران در رفاه و آسایش کامل هستند!؟
40سال شرکتهای بزرگ بنیاد شهید تجدید ارزیابی نکرده است صد بار گفتم هیچ کس نمی شنود دو شرکت شاهد و عمران و توسعه شاهد وسازمان اقتصادی کوثر آنقدر عظیم هستند که اگر فقط تجدید ارزیابی بکنند کل مشکلات ایثارگران سهل مردم از نظر مالی و معیشتی حل میشود کو حرف شنوا فقط به فکر منافع خود هستند
آقای اوحدی ما که حرکت مثبتی ندیدم لطفا از ایثارگران و خانواده انها نظرسنجی کنید بعد جای انها صحبت کنید
سلام، فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد.
بنده تعجبم یک سردار که سمتش مشاوره است پا را از حدِّ کاریش بیرون می گذارد و از طرف ایثارگران یک چنین پیشنهادی می دهد؟!
بنده این آقا را که نوشتید سردار اصلاً نمی شناسم، ولی می توانم بگویم سرداران باید ایثارگر باشنددر طول عمر و زندگیشان نه این که بعد از بازنشستگی برای خود دست و پایی کنند و بعنوان مشاور حق و حقوقی بگیرند و... در واقع جای یک جوان پر انرژی و تحصیل کرده را که می تواند در همین سمت مشاور خوبی و به علم روز باشد را می گیرند.
این روش سرداران نیست.
ضمنا انسان امر متدرج الوجودی است. با این یادآوری اکید روی سخنم با هیچ سرداری نیست خواهشمندم این متن را همه ما ایثارگران بخوانیم و خود را در برابر عدل الهی به محاکمه بکشیم. ببینیم آیا سرداریم در جمهوری نظام مقدس اسلامی یا سر بار

♦️امام خامنه ای: قضایا کمتر از یک دهه پس از رحلت پیغمبر شروع شد . ابتدا سابقه داران اسلام - اعم از صحابه و یاران و کسانی که در جنگ های زمان پیغمبر شرکت کرده بودند - از امتیازات برخوردار شدند ، که بهره مندی مالی بیشتر از بیت المال ، یکی از امتیازات آنها بود . چنین عنوان شده بود که تساوی آنها با سایرین درست نیست و نمی توان آنها را با دیگران یکسان دانست ! این خشت اول بود .
♦️حرکت های منجر به انحراف ، این گونه از نقطه کمی آغاز می شود و سپس هر قدمی ، قدم بعدی را سرعت بیشتری می بخشد ... در دوران خلیفه سوم ، وضعیت به گونه ای شد که برجستگان صحابه ی پیغمبر ، جزو بزرگترین سرمایه داران زمان خود محسوب می شدند ! توجه می کنید ! یعنی همین صحابه عالی مقام که اسم هایشان معروف است - طلحه ، زبیر ،سعدبن ابی وقاص و ... - این بزرگان ، که هرکدام یک کتاب قطور سابقه افتخارات در بدر و حنین و احد داشتند ، در ردیف اول سرمایه داران اسلام قرار گرفتند .
♦️ یکی از آنها وقتی مرد و طلاهای مانده از او را خواستند بین ورثه تقسیم کنند ، ابتدا به صورت شمش درآوردند و سپس با تبر بنای شکستن و خرد کردن آنها را گذاشتند . مثل هیزم که با تبر به قطعات کوچک تقسیم کنند ! طلا را قاعدتا با سنگ مثقال می کشند ؛ ببینید چقدر طلا بوده که آن را با تبر می شکسته اند .


با سلام
احتراما
جناب پرکره بخاطر مشاوره های غلط و جناب اوحدی برای وعده های دروغ دیگر جایی در ذهن و قلب ایثارگران ندارند
و باید عملکرد آنها در این مدت مو شکافی شود و در صورت تخلف بازخواست و محاکمه شوند .
اما بنظر اینجانب باید شخصی مانند نماینده شهر شاهین شهر جناب آقای دلیگانی باید در این منصب باشند
عملکرد ایشان و پیش قدم بودنشان در موضوع ایثارگران بسیار واضح و شفاف است
نه وعده داده اند و نه شعار
فقط ای کاش دیگر اوحدی و مشاورانش در منصب قدرت نباشند
برادر عزیز زود تحت تاثیر قرار نگیرید
آخرتی هم هست مراقب اون دنیا هم باشید
جناب پرکره را سالهاست می شناسم واقعا تمام هم و غم خود را معطوف کرده برای مسئولیتی که دارد
هم با آقای زریبافان و هم با مرحوم شهیدی بخاطر حق و حقوق ایثارگران به اختلاف خورده و هم استعفا در همون زمان داده است با اینکه خبر دارم با آقای زریبافان رفاقت دارد اما در مورد حق جانبازان کوتاه نیامد
با خود آقای پرکره هم تماس گرفتم به ایشان گفتم جوابیه بنویس و برای فاش نیوز ارسال کن
جوابمو داد گفت همیشه فاش نیوز از من بخوبی حمایت کرده حالا یکبار هم‌انتقاد کنه میگه همه دوستان فاش نیوز خودشون از جانبازان عزیز و از دوستانم هستند
هیچ ایرادی نداره
آقای پرکره چون جانباز است هر مدیری می آید جرئت نمی کند عوضش کند و ایشان هم همیشه ادعا می کند با همه مدیران مخالف است و بیشتر اواخر دوره هرمدیری که می شود می گوید استعفا داده بودم ولی معلوم نیست که چطور سه دوره همه مدیران عوض شدند و ایشان هنوز هم هست و با این بی رغبتی معلوم نیست چطور باز هم می ماند
به نظرتون دلیلش چیه؟
خوب است ایشان شفاف بگویند در چند هیأت مدیره و شورا عضو هستند
باید دید چه مصلحتی هست که آقای مشاور اینطور از رئیس بنیاد شهید حمایت می کنه و سعی در القای ابقای ایشون داره!!!!
با توجه به این که ایشون زبان جامعه ایثارگری نیستن.
کمیته امداد امتیازاتش بیشتر از فرزندان جانبازان است ما را هم تحت پوشش کمیته امداد قرار بدهید لااقل قرارداد درستی با دکتر وداروخانه ها دارن نسخه ای هم که دکتر مینویسد به بهانه این که دارو خارجی یا تحت لیسانس خارجی است پرداخت نمیکنند پس چه داروی مجانی اکثر جانبازان داروی خارجی باید مصرف کنند در رابطه با پرداخت نسخه که حضرات میفرمایند یک هفته ای پرداخت میشه دروغ محض است جالب توجه است مسئولین بنیاد این حرفها را میزنند دروغ تا چه حد دروغ گو دشمن خداست از خدا بترسید چرا حرفی میزنید که به عینیت دروغتان لاقل برای جانبازان و خانواده شهدا ثابت شده است مردم عادی که بیخبر هستند از حرفهای شما فقط میگویند همه چیز مال شماست داروی مجانی و... الی آخر
خوبست که اکثر افرادی که در بنیاد مشقول کار هستند به طرقی از افرادجبهه و جنگ و بعضی از سردارا ن دفاع مقدس هستند حال روز ما این است اگر غیر این افراد میبودند سر نوشت ما چه میشد یک نمونه یک سال از دوره نماینده گان گذاشت طرح تسری خدمات جانبازان 25 درصد به زیر 25 درصد هیچ خبری نشد این مورد به چه دولتی بستگی دارد
سلام خدمت یاران ارجمند
ایثارگران بجز وعده از جناب اوحدی چه دیده‌اند؟
توقع ایثارگران چه بوده است؟
آیا بجز اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی خواسته‌ای داشته‌اند؟

جناب اوحدی قوانین مصوب را اجرا نمی‌کند و با اعتراض جانبازان برخورد خشونت آمیز و چکشی می‌شود و جانبازان معترض نزد افکار عمومی زیاده خواه نامیده می‌شوند!
آیا چنین مدیری موفق بوده است؟

آقای پرکره چه مشاوری ست که بجای دفاع از ایثارگران مشاور سینه چاک رئیس شده است؟

ایشان در سه دوره مدیریتی بنیاد چه اصولگرا و چه اصلاح طلب صندلی خود را حفظ کرده است....تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل به چه قیمتی واقعا؟؟؟

خوشحال بودیم که جانبازی مشاور شده است و پیگیر مطالبات‌مان است اما سالی می‌گذرد و ما اسم ایشان را هم نمی‌شنویم و بهنگام حضور و مصاحبه هم فقط تعریف و تمجید از کارهای نکرده رئیس....جل‌الخالق!!!!
برادر عزیز سلام
شما مطمئنید آقای پرکره از حق و حقوق ایثارگران دفاع نمیکند؟؟؟
شما مطمئنید سینه چاک آقای اوحدی شده
چرا از آقای زریبافان که از رفقای ایشان بوده و هست نه تنها دفاع نکرد بلکه با ایشان به اختلاف شدید خورد
و هیچگونه سینه چاکی هم برای ایشان ( زریبافان) نکرد
الان هم‌اگر آقای پرکره از آقای اوحدی حمایت داشته اولا خیلی از ایثارگران هم از آقای اوحدی رضایت دارند و هم اینکه ایشان بهتر در جریان فعالیت های آقای اوحدی هستند
ممکنه بعضی از جاها هم مجلس و دولت و یا قانون دست آقای اوحدی رو بسته....
زود قضاوت نکنید که دنیا خیلی کوتاه و اونطرف باید جوابگو باشیم
سلام به همه عزیزان جانباز نمیدانم دراخبار این خبروعکس افراد درقاب تلویزیون دیده شدند3نفریکی آقای اوحدی ودو نفردیگرکه تابحال دیده نشده‌اند ولی به نظر حقیر دربین 3نفرآقای اوحدی خوش سیماتر وبه قولی قدوقواره اش میخوره والبته یک سخن دیگر اینکه جانبازان 5%تا24درصد چراهمیشه خودتان را با جانبازان 70 درصد مقایسه می کنیدکه افراد اندکی هم سو ء استفاده کرده وبادادن رشوه وپیدا کردن پارتی درصدی برای خود دست و پا کردندواین افرادخودشان بهترمیدانند حقشان نیست ضمنا جانبازان 25%و70%حقوقشان یکی هست باکمی اینور واونور انصاف هست جانبازان 70 درصد باهرضایعه ای ولی ازحق نگذریم جانبازان نخاعی درد و رنجشان بسیار رس اونوقت شمایی که خودت میدانی همین5%هم حقت نیست درخواست داری که حقوق برابرجانبازان 70%دریافت کنید، درخاتمه عرایضم بنده نه نسبتی باجناب اوحدی داشته نه اصلا از نزدیک دیده ام ولی به نظرحقیرهمانطورکه اشاره داشته درمیان 3نفری که عکسشان دراخباردیده شدجناب اوحدی یک سروگردن بالاترهستند. باعرض پوزش، باتشکر و احترام، مجروح
جناب اوحدی شما هم مشکل بهرمندی امتیازها را برای جانبازان بیست درصد حل نکردی. چیزی که سالها مطرح شد و عملی نشد
بنده خدمت آقای مشاورهم نوشتم اوحدی جانبازه درست آزاده هست درست اما برای بنیادین دردنمیخوردروزی که آقای اوحدی این پست را تحویل گرفتندبنده خیلی مطالب برایشان نوشتم عرض کردم اگرمثل مرحوم شهیدی بایددر هیأت دولت بگیربخوابیدلطفادرجای خودسنگین بمانیدالان دیگه ماها جانبازان هشت سال دفاع مقدس ایشون رانمیخوا هیم ایشون بایدبرن اگرکسی نیست به جانبازان ما خدمت کند بنیادراتخته کنیدراحت دیگه متهم نمیشیم پیش مردم ما ثروت کشورراخوردیم وسلام
سلام به تمام جانبازان وخانواده شهید این دوران مثل دوران جنگ نیست بدبختانه خیلی ازخانواده بزرگ شاهدوایثارمثل من درزمان جنگ مانده اند وهمه رامثل بچه های زمان جنگ میبینند نه عزیزان هرکی بفکرخیشه گرگه بفکرمیشه .هیچ کس بفکرمانیست اگربودبعد۴۰سال دربدرداروودکتر ولوازمات بهداشتی که ازمایحتاج اولیه مامیباشد نبودیم .مثل غرامت جنگی چراتابحال کسی دونبالش نبوده چرا.مثل پاداش بازنشستگی جانبازان بسیجی که ۶ساله گذشته است .مثل اشتغال فرزندان .مثل بیمه تکمیلی که هرجامی رویم بامامثل جوزامیها برخوردمی شود.بیمه ایران چه مشکلی داشت .اصلا بنظرمن دولت مردان ازبالای بالاتااین دربان بنیادمشکل اصلی راماجانبازان وخانواده شهداوآزادگان می دانند ومیبینند وبخاطرهمین درفکرازبین بردم ماها هستند وبرای انجام این کارازبهداشت وداروشروع کردن وهرانچه به بقای ماکمک کند راازمیان برمی دارند
خواهشمندیم جمع کنین بساطتونو ! بسپارین دست 4 تا آدم دلسوز ... کسی که دلش برای ایران بتپه !
مردم رو نابود کردین شماها .... همش دروغ دروغ دروغ میگید ...
اگربداتون نفع نداشت اینقدر اصدار به ماندن و ریاست طلبی نداشتین! ما که ازهمتون نگذشتیم و نمیگذریم به پیغمبر
مگر مسخره ی شما هستیم !!
باسلام. جناب اوحدی اگه کارآيی داشت از سازمان حج وزیارت ازخون بناحق ریخته شهدای منا دفاع میکرد. بنیاد شهیدوجانبازان یکی مثل آقاي انصاری می خواد آقاي پرکره هم بهتره بازنشست بشن چون هیچ کاری برای جامعه ایثار نکرد.اگه مقدور نیست جامعه ایثار بره زیرنظر کمیته امدادو بهزیستی
چی شدکه دق دقه خاطراقا مشاورشدضمنا ازکجا استعلام گرفتی که کی میخواد اون بمونه این یعنی چابلوسی باحفظ سمت..
امتیازات افراد تحت پوشش کمیته امام در بعضی موارد بیشتر از ما جانبازان است
سلام با ایثارگران مظلوم.
جانباز ۷۰درصد ویلچری که در دوره سه رییس بنیاد مشاور بوده یعنی یک شخصیت موم گونه دارد و شکل ظرف را به خود میگیرد.
چنین شخصی (صرفنطر از اینکه آقای پرکره است یا دیگری) قطعا ظرفیت لازم برای کمک به اصلاحات اساسی در بنیاد را ندارد.
دوم اینکه آقای پرکره به دلیل خواستگاه حزبی و باندی در بنیاد دوام آورده و اکنون نیز این گروه سطح سهم خواهی را به ریاست بنیاد ارتقاء داده و هدف از حفظ مهندس اوحدی تسلط نسبی بر مدیریت کلان بنیاد است.

سلام علیکم. عالم محضرخداونداست و شهادت و انصاف ما را به حسابمان مینویسند.بنده ازکلیت بنیادشهیددررابطه با آزادگان جانبازدفاع مقدس خیلی انتقاددارم، اما الحق والانصاف ازسال1369تاکنون فقط آقای اوحدی درهمین یکسال ونیم مدت مسئولیتشان دربنیادشهید توانسته انداینقدرمثمرثمرباشند و منشاء خدمات چشمگیر . سفرهای استانی ایشان دراین وضعیت کرونا تحسین برانگیزاست. انصاف را رعایت کنیم و خدمتگزاران انقلابی پرکار و ولایتمداری مثل حاج سعیداوحدی را قدربدانیم.
با سلام و احترام. به نظر بنده جناب آقای امیر خجسته که ایشان هم جانباز و آزاده هستند گزینه مناسب برای بنیاد شهید می باشد. به نظر فردی پرتلاش و خستگی ناپذير هستند. در دوران نمایندگی هم خیلی پیگیر وضعیت ایثارگران و خانواده های شهدا بودند. البته آقای سردار دهقان و آقای انصاری هم گزینه های خوبی هستند.
با سلام و احترام. به نظر بنده جناب آقای امیر خجسته که ایشان هم جانباز و آزاده هستند گزینه مناسب برای بنیاد شهید می باشد. به نظر فردی پرتلاش و خستگی ناپذير هستند. در دوران نمایندگی هم خیلی پیگیر وضعیت ایثارگران و خانواده های شهدا بودند. البته آقای سردار دهقان و آقای انصاری هم گزینه های خوبی هستند.
با سلام خدمت تمام ایثارگران
دوستان عزیز،کمی انصاف رو رعایت کنیم،واز شخصی که حدودا یکسال هست که به بنیاد آمده ،توقع نداشته باشیم کل قانون جامع ایثارگری رو اجرا کنه،بله ،خیلی چیزها هم به باب میل ما نبوده ازجمله،قرارداد مجدد با بیمه دی، ولی کارهای دیگرشون هم بگین،اجرا شدن معوقات تبصره۳۸ ،قانونی تر شدن و آوردن پاداش پایان خدمت برای جانبازان حالت اشتغال در لایحه بودجه، بخداوندی خدا من با ایشان نه نسبتی دارم ،نه تابحال ایشان رو از نزدیک دیدم ، ولی کار نامه یکساله ی قابل قبولی دارن، کاری هم به صحبت های جناب آقای پرکره ندارم و ایشان نباید از طرف کل خانواده ایثارگران صحبت می کردن ،ولی کمی منصف باشیم،بعضی از دوستان هم توقعات بالایی دارن،مثل همین عزیزانی که میگن ،چرا قوانین ۲۵درصدی ها برای زیر۲۵درصد اجرا نمیشه، اگر اینجوری بشه،که سنگ روی سنگ بند نمیشه، اون وقت اون عزیزی هم که ۳۵یا۴۰درصده میگه آقا قوانین ۷۰درصدیها هم برای زیر۵۰درصدیها اجرا بشه ، حالا زود جو ندادید،اقا تو چشم نداری ببینی و........ من واقعیت رو گفتم ،دوست خوبم که خودت هم خوب می‌دونی ،همون۵درصد هم حقت نیست،دیگه توقع نداشته باشی با اون بنده ی خدایی که نقص عضوداره،یا بااون عزیزی عمری رو تخت هست یکی باشی ،اصلا این درصدها گذاشته شده،برای تفاوتها،وهر انسان آزاده ومنصفی باید قبول داشته باشد،باید بین منه۳۵درصدشیمیایی با اون قطع نخاع۷۰درصدی فرق داشته باشد.یاعلی مددی
با سلام
جناب مهندس اوحدی بهترین مدیر شجاع و دلسوز برای ایثارگران بوده.در دوران حج سهمیه جانبازان را به خوبی افزایش داد و در این مدتی که به بنیاد آمده کارهای خیلی خوبی انجام داده اند و واقعا پیگیر هستند...
سلام
برای روشنگری و رفع شبهه هم که شده خوب است جناب اوحدی در باره اقامت آمریکای فرزندشان، برج سازی و حضور در هیئت مدیره شرکت های مختلف و شاید بدنام و با افراد معلوم الحال، ارتباط نزدیک با خانواده آقای هاشمی و برادر جهانگیری و این شائبه که واسطه راست ایشان در بنیاد شهید هم آقای جهانگیری بوده و موارد دیگر که این روزها در فضای مجازی و محیط رسانه ای منتشر شده است، پاسخگو باشندو شفاف برخورد کنند؛ چراکه این روزها دیگر این که فردی در گذشته انقلابی و جبهه رفته بوده کافی نیست. انقلابی ماندن مهم است.
با توجه به اینکه خودم در بنیاد شهید مشغول کار هستم
شهادت میدهم که آقای اوحدی در این مدت یکسال بسیار عالی کار کرده مهمتر اینکه دست خیلی از فاسدین را کوتاه کرده
البته بازهم جای کار در بنیاد وجود دارد که آقای اوحدی تمام نقاط ضعف را بخوبی در این مدت شناسایی کرده و نیاز هست یه پاکسازی دیگر هم انجام بشود
الان بیشتر نقاط ضعف در مدیران میانی مشاهده میشود
یکی دو نفر هم بین معاونین
این جانباز ۲۰ %
از کسانی نام برد که اصلاً برای بچه های جنگ کار نکردند.
و به زیر ۲۵ % که اصلاً مخالف حقوقشان بودند ؟!
بعد این که می گوید زیر ۲۰ % است .
چه خیری از آنان برده که طالب ریاست دوباره آنان است .
فقط اوحدی
عملکرد مطلوب ایشان در این یکسال بر کسی پوشیده نیست
آنهم در دولت خائن روحانی
جناب محمد نظری ج 50 درصد و آزاده
اول :به رسم ادب سلام علیکم
مثله اینکه خوابید این همه وعده پوچ این همه مشکلات ایثارگران را نمی بینید!؟ جناب اوحدی در سالی که گذشت وعده های بسیار داد که فقط در حد شعار بود
ایشان در جایی فرمودند حتی یک مورد تخلف در بنیاد شهید نداریم واقعا خنده دارد
بنیاد شهید تا به امروز بجای دفاع از ایثارگران رابیشتر مقابل آنها بوده و به کرات جانبازان را کتک هم زده اند در جای جای ایران
مشاوری که چندین سال است صندلی خود را چسبیده و صدای اعتراض سر نداده پیداست حتمی چه مشاوره هایی میدهد
خدا همگان را هدایت کند
با سلام به همه ایثارگران جانبازی بنده سال گذشته در ارتش تائیده شده و فرستادند به بنیاد سال 62 کارمند بودم با 21 ماه منطقه عملیاتی که به علت عوارض ناشی از جنگ نتوانستم بکارم ادامه بدهم اولین نیروی اعزامی به کردستان بودم خدایا ظلم وتبعیض به جانبازان تا کی .
این طور که فاش نیوز برای آقای پرکره تبلیغ کرد.
آقای پر کره می تونه دور بعد رئیس جمهور بشه .
فقط سر ۵ % بی کلاه موند .
با سلام خدمت جامعه ی بزرگ ایثارگری امیدوارم عزاداری همه ی شما قبول درگاه حق قرار بگیره:
من 27 سال در این نهاد مقدس مشغول خدمتم و از حق نگذریم آقای اوحدی در این مدت یکسال واندی غیر از 6سال مسئولیت سردار دهقان در بنیاد ،به اندازه 20 سال دیگر روسای بنیاد تلاش کردند خیلی از معوقات ایثارگران رو پرداخت کردندیکی همین اجرای ماده 38 که سالها مسکوت مانده بود راجع بیمه دی هم باید عرض کنم که تا زمانی که دولت، اعتبار لازم جهت حق بیمه ایثارگران رو پرداخت نکنه ، بیمه ایران با اون پشتوانه اش با 2000 میلیارد طلب از بنیاد عطایش رو به لقایش بخشید وحاضر نشد مجدا" با بنیاد قرار داد ببنده چند بار هم مناقصه برگزار شد هیچ شرکت بیمه ای حاضر نشد با بنیاد قرارداد ببنده بخاطر همین مشکل بوجود اومده وخیلی از داروخانه ها و بیمارستان ها تا 16 ماه از بنیاد طلب کار بودن الحمداله تازه بنیاد داره به نقطه ایده آلش که همانا ارائه خدمات به خانواده های شهدا و ایثارگران هست میرسه که امیدوارم با ابقا آقای اوحدی این روال ادمه پیدا کنه تا ما کارکنان بیش از این شاهد این نباشیم که جامعه عزیز ایثارگر بنیاد شهید رو که بفرموده امام راحل افضل نهادهاست با اداراتی مثل بهزیستی و کمیته امداد مقایسه کنه .
این بنیاد و ایثارگران فقط به مدیرانی مانند مرحوم شهیدی و آقای زریبافان نیاز دارند . امثال اوحدی که هم آزاده ، هم رزمنده ،هم جانباز و هم خانواده شهید است بدرد بنیاد نمی خورد. بنیاد به آرامش و سکون نیاز دارد تحول و تغییر نیاز بنیاد نیست . دغدغه ایثارگران را داشتن و برای رفع آن کوشیدن عوامفریبی است . بهتر است کسی در بنیاد باشد که نیاز واقعی ایثارگران را پنهان کند و آن را فریاد نزند چون افکار عمومی را به ایثارگران بدبین می کند . بنیاد باید به فکر تعدادی از ایثارگران باشد و به آنها برسد تا بوق های تبلیغی آنها و تشکل شان سایر ایثارگران را ساکت یا حداقل توجیه کنند که مطالبه گری نکنند. مدیر عالی بنیاد باید در دفتر خود در ستاد مرکز بنشیند و ریاست کند چه معنی دارد به استانها برود و از نزدیک با ایثارگران و مشکلات آنها مواجه شود ، این موج سواری بر احساسات ایثارگران است و نباید انجام گیرد . البته رئیسی هم که بین مردم می رود و از نزدیک به بررسی مشکلات می پردازد ، او هم متهم است . مدیر عالی اگر می خواهد شان و اعتبارش حفظ شود نباید برای تامین اعتبار و بودجه ، خود را کوچک کند و دم این و آن را ببیند، ما ایثارگران راضی به این تحقیر نیستیم . دوست داریم مدیر بنیاد جبروت و کبریایی خود را حفظ کند و به هر کس و ناکسی رو نیندازد اگر ما هم در زیر بار مشکلات له شدیم مانعی ندارد . پیش بسوی مدیریت شهیدی و زریبافان
با سلام
جناب آقای اوحدی خود از جامعه ایثارگران ( جانباز و آزاده ) هستند و از بدو ورود ایشان به بنیاد شهید عملکرد و خدمات شایسته ایشان بر کسی پوشیده نیست و انصافا مدیری لایق ، شایسته و دلسوز جامعه ایثارگری هستند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi